maandag 3 juni 2013

Kinderhemdje

Gingerbread uit ' 'homemade mini couture' het ideale beginnershemdje. Wanneer je de handleiding volgt kom je vanzelf tot het perfecte resultaat in een heel korte tijd! Meer moet dat niet zijn!
Ook de maten waren voor mijn jongens perfect, Klaas van 6jaar, draagt een 6jaar, Gijs van 3.5 jaar draagt een 4 jaar.
De afwerking met biais aan de kraag, zorgt voor een snelle manier om een nette kraag te hebben en maakt het hemdje nog mooier!
Ik ben alvast fan van dit patroon! En de jongens gelukkig ook ;-)
Ook al is de oudste geen fan van sterren, van dit stofje kon ik hem gelukkig wel overtuigen, zolang hij de blauwe versie maar kreeg! De jongste kreeg de rode robert kaufman sterretjes en ze kunnen weer als broers over straat!


2 opmerkingen:

  1. dan zal ik voor mijn Gijsje van 3.5 jaar ook eens een 4 jaar moeten maken ;) !
    Mooi allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ook een Gijsje van 3.5j ik ben zowiezo fan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen