zondag 16 juli 2017

Santa Maria!!!

Regelmatig mag ik producten testen, nieuwe producten op de voedselmarkt. Heerlijk vind ik dat. Deze keer mag ik de nieuwe kruiden mengelingen van Santa Maria testen, proeven, delen, ....  Iedereen die mijn kruiden-kast en -tuin al ooit zagen kan al raden dat ik heel enthousiast was bij het ontvangen van het testpakket.

5 exotische kruidenmixen maar er zijn er nog meer...

Ik was erg benieuwd naar de wasabi en sesame mix, niet alleen omdat ik van de 'Japanse' smaken hou maar ook omdat het een hele mooie kruidenmengeling is. 

Dat was dan ook de eerste die ik uit de kast haalde, de volgende ochtend al......

Een pittige omelet, een pittige start van de dag!

Ik maakte een klassieke omelet (ei, volle melk, spekjes, p&z (maar een beetje van deze laatste twee, de mengeling bevat ook zout en wasabi maakt het al een beetje pittig)).

Na het bakken bestrooi je het omelet naar smaak met de Wasabi-sesame mix van Santa Maria. Heerlijk met een fris slaatje van rucola, waterkers en tomaatjes.

Deze kruidenmix krijgt zeker een vaste plek in mijn kast. ik moet me inhouden om deze niet elke dag te gebruiken. :-) Er volgend dus later meer ideeën/recepten :-)

Groeten
Annelies



Geen opmerkingen:

Een reactie posten