dinsdag 11 juni 2013

Krokodillentrui

Klaas, de grote dierenvriend, zag een krokodillenstofje liggen en was verloren, en ik dus ook.

Hij wilde liefst een krokodillenspeelbroek maar een trui had hij meer nodig dus we verkozen samen het nuttige boven het leuke. (De short krijgt hij later nog wel). Aangezien de kinderen in dit huishouden nogal groot geschapen zijn als het om hoofden gaat, verkoos ik een trui met rits.

Ik combineerde twee patronen uit Ottobre, uit 3/2013 gebruikte ik de panden, boorden en kap. Uit 4/2012 de zakken. Dan nog een voering in de kap en Klaas had zijn nieuwe trui.

Oorspronkelijk wilde ik ook de omgekeerde rits uit Ottobre 3/2013 gebruiken, maar dat was me toch iets teveel rits!

Omdat het toch een beetje warmer is de laatste dagen werd het een trui uit tricot zonder voering (behalve dan in de kap, maar dat is vooral esthetisch)





Om hem extra te plezieren appliceerde ik een krokodil op zijn mouw!
En vanzelf is de immer serieuze en rustige Klaas die vooral niet cool wilt zijn een stuk stoerder!
En zoals ik hier beloofde kan je de stoffen en boordstof vanaf nu aan 15% korting kopen (gedurende 2 dagen)

1 opmerking:

  1. Oh knap. en die kleur keuze, rood met groen i like it.
    Gij zijt goe bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen