maandag 8 december 2014

Liefde op het eerste zicht ...

Er zijn zo van die stofjes, liefde op het eerste zicht! 
 Dit was er zo eentje voor mij! Ik weet zelfs niet eens goed waarom maar ik vond het prachtig vanaf de eerste blik en ons mie, tja die vindt alles goed! Het stofje combineert goed met heel wat kleren uit haar mini-garderobe. Zelf is ze erg fan van het harige vestje, ... Nog wat ruim maar de droogkast heeft al een handje geholpen...
Ik maakte weer een supersnel 'rechthoek' rokje met een elastiek . Marjolein groeit zo snel dat ik de iets
ingewikkeldere patronen even aan de kant laat liggen.





Ik had nog een ander 'liefde op het eerste zicht stofje' . En Klaas had het zijne.

  Als patroon gebruikte ik de Leather Sweater uit La maison Victor. Een top patroontje, vooral omdat je met weinig extra moeite een net iets leukere t-shirt kan maken.


Voor de mouwen en het achterpand gebruikte ik punta di roma. voor de schouderlapjes tricot en ribfluweel.

Drie stofjes staan vanaf vandaag 2 dagen in korting in de webshop, twee van de drie kan je ook nog winnen via mijn facebook-giveaway...

Groeten
Annelies
www.klijntje.be - online stoffen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten