vrijdag 1 augustus 2014

Theo (zonen09) voor Marjolein







Klaas en Marjolein zijn bijna even groot en bijna even breed. Dus Klaas' Theo patroon kan ik prima gebruiken voor Marjolein, en dat komt goed uit aangezien ik een hekel heb aan patronen uittekenen. (Vandaar dat ik nogal vaak herval op dezelfde modellen).

Dus zus kreeg ook een Theo maar de stoffenkeuze....   er waren zoveel stofjes waar ik een mooie Theo in zag! Ik startte met onderstaande kanshebbers, zus haar hulp nu al in roepen was niet nodig, ik wist toch al welk stofje zij zou kiezen (de konijntjes)










Ik probeerde mijn jurkje al een bepaalde stijl te geven in mijn hoofd, dat hielp, er bleven nog twee stofjes over.

De stijl was coutry-cowgirl-achtig, deze twee mochten blijven, en Marjolein mocht nu wel kiezen. En zoals dat hoort koos ik toch voor het andere stofje :-).







Ik combineerde de rode ruitjes met de groene uit dezelfde collectie. Tekende een soort omslag aan de mouwtjes en de zakjes, tekende een A-lijntje, zakjes in de zijnaad  en voor de rest maakte ik Theo zoals beschreven. En hier is ie, de 'country chick Theo'.





























Nu nog op zoek naar de perfecte boots, tips altijd welkom...

En naar goede gewoonte, staan de twee ruiten stofjes aan 15 % korting in de shop.

groetjes en fijn wk!
Annelies


4 opmerkingen: