vrijdag 28 maart 2014

Happy birds

In tegenstelling tot zijn broer is Gijs wel cool, en kan hij spiderman, cars, ... wel appreciëren. Gelukkig geeft Gijs bijzonder weinig om kleding en kan ik meestal mijn zin nog wel doordrijven (iets wat bij Klaas niet zou lukken).

Maar deze keer kreeg Gijs toch iets cools, een happy birds pyjama. (jap, cool maar in bed).

Ik ben er nog maar net achter waarom ze het happy birds noemen ... 

Gijs zei ' die hebben toch dat liedje uitgevonden he'
-->  'welk liedje?'
Gijs ' Happy birthday to you ....'

Keigoed gevonden.

Voor zijn pyjama zocht ik in ottobre een raglanshirt. En voor het broekje greep ik terug naar mijn favoriete shortpatroon de frottee pants van hamburger Liebe.

Het moest en zou een coole foto worden, dat kan moeilijk anders in een coole pyjama. (Marjolein haalde hem wel bijna uit zijn roes door aan te geven dat het wel een heel schattig shortje is) 
(Sorry maar het zijn weer telefoonfoto's)



 En de stofjes kan je weer voor 2 dagen aan 15 % korting krijgen.
Groeten en fijn wk
a

3 opmerkingen: