maandag 16 december 2013

Glitter mie

Ons mie en de liefde voor al wat blinkt, ze was in een vorig leven een ekster gok ik.

Ik maakte mezelf een jurkje dat ik met goudkleurige biais afwerkte (de foto's volgen later nog). On mie kon er niet genoeg van kijgen, dus 's avonds laat totaal impulsief kreeg ook zij haar portie glitter.

Ik nam Klaas' beagle boy patroon (ottobre 4/2013)  en maakte het een beetje smaller. De gouden biais stikte ik tussen de twee kapdelen en aan de mouwen al een soort paspel, ook de boord wilde ik zo afwerken, maar ik bleef hangen bij de paspel en er kwam geen extra zwarte boord meer aan.

Bij het ontwaken had ik een dolgelukkige mie: 'ik hoop dat die trui nooit de was in moet'

Zelfs foto's nemen nam ze er probleemloos bij. Normaal doen zat er wel niet in :-)



De stofjes zijn weer voor twee dagen aan 15 % te verkrijgen in de webshop. 

1 opmerking:

  1. Ik heb deze daar straks in het echt mogen bewonderen. En ik was op slag verliefd! Zo mooi en die glitterkes die doen het!

    BeantwoordenVerwijderen