maandag 19 augustus 2013

Little girls

Heerlijk! Kleine meisjes!
De laatste maand zijn er in mijn omgeving 4 geboren, en naar goede traditie maak ik een vrolijk jurkje voor ze. Ik maak meestal  een jurkje voor als ze 1 of 2 jaar zijn, dan kunnen ze er langer van genieten. Dus zoal je kan verwachten zullen de volgende blogs gaan over deze kleine meisjes jurkjes.

Ik gebruikte voor de 3 eerste jurkjes hetzelfde patroon als hier.

Eentje is helemaal klaar. De twee anderen bijna, dus die zijn voor volgende keer.
Ik gebruikte een stofje van Cosmo en flockte er een bloemetje op.

'T is een echt zomerjurkje, maar het is dan ook de bedoeling dat ze er volgende zomer in past.

Het leuke stofje kan je vanaf u met 15% korting kopen in de webshop en dat voor komende twee dagen.
Groeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten